Thursday, July 21, 2011

Memori Terindah Di Gerbang Perdana

Tinggal brp hari je lg aku nk tinggalkn company yg paling byk beri aku kenangan manis & jdkn aku pkeje yg bdedikasi..cewahh! :)..Aku join Gerbang Perdana Sdn Bhd (GP)pd 1 Oct 2003 ms tu aku br je kawin. Alhamdulillah rezeki aku keje kt sini. Ms mula2 masuk tu mmg skema je,maklumlh bdk br kn.xkn nk tunjuk taring plak..hehe. Aku di tptkn di consultant Hussein & Kh Chong (HKHC). Bos aku CK Lee. Boss yg paling sporting giler! Ni pic ms awal2 aku join this company!
Time awal2 masuk keje (kurus giler time ni) - 2003


Spjg bkeje kt GPSB, mcm2 kenangan pahit manis yg aku dpt! Paling best kt GPSB ni bab2 mkn mmg xde sapa leh lwn. Elok2 bdn kurus ms masuk dl terus jd cm pic atas ni hah! Comel x? :)

 30hb July 2011 berakhirnya pkhidmatan aku bkeje kt GPSB ni.So genaplh 8thn keje kt sini. Start kawin dgn xde anak smpilh dh 3 anak.hehe..Terer x? Semua pbelanjaan GPSB tanggung..ngeh3x...Sedihnya nk mninggalkn kwn2 semua yg mmg paling best & sporting giler! Rsnyer klu keje tpt br,mmg xkn dpt kwn mcm korg nie! Miss u alls...Muahhhhh!

Next time, aku cite psl kwn2 yg keje kt GPSB ni! TUNGGUuuuuuu

2 comments:

maimunesa said...

suka sangat, sebab azie ada simpan gambar kmon, kmon satu pun tak ada gambar yg kmon simpan masa di gerbang perdana

Fillia said...

byk jg kak pic ms kt gerbang kte ada!kenangan tu!