Friday, October 15, 2010

JMC tetap di hati!

Xigtlh bila aku join JMC nie.Johor Moms Club (JMC) aku kenal ms join forum CARI.com. Kira yg create this thread ni Alys.Thread ni khas utk bdk2 JB tp utk org yg dh bkahwin jelh.Kebykan mmg dh ada anak.Klu x,xkn di namakn Johor Moms Club.Mmg khas utk kaum2 ibu.Xkiralh bg yg bkeje or brumahtangga.1st time join,yg aku kenal Alys,Cheetot(Ain),Datin D(Kak D),Putih(Laila) & Del(Adhaliana).Ms mula2 tu ,mmg rs malu je(hahaha..mesti korg gelakkn aku kn).

Tp makin lama mgenali korg, aku dpt belajar sket2 dr mcm2 segi.Ada dr kalangan JMC ni mmg terer memasak,mmg aku salute tul.Yg bestnyer ttg JMC nie,dorg ni mmg 1 kepala.Paling ketara klu cite psl mkanan,laju je mnaip.Pantang sebut,sure kecur(tmasuklh aku).

Byk kisah ttg JMC nie,nnt ada masa aku tulis ehh serba sedikit ttg dorg nie.TUNGGU..........



No comments: